Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti Dogs and sport s.r.o.
se sídlem Kurzova 2222/16,  155 00 Praha
identifikační číslo: 19817151
zapsané u obchodního rejstříku pod spisovou značkou C 392046/MSPH u Městského soudu v Praze
pro prodej kurzů prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.caninecentrum.cz

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále i "VOP") upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající ze smlouvy uzavřené mezi školitelkou a klientem.
  2. Klientem se pro účely těchto VOP rozumí jakákoli osoba, která si u školitelky objednala službu.

  3. Spotřebitelem se rozumí každý člověk, který uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná, a to mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.

  4. Službou se pro účely těchto VOP rozumí kurzy dle nabídky školitelky.

2. Proces uzavření smlouvy

  1. Smluvní vztah mezi školitelkou a klientem vzniká na základě školitelkou potvrzené písemné či elektronické přihlášky ke kurzu.
  2. Školitelka se zavazuje, že dá nejpozději do 3 pracovních dnů na vědomí, zda přihlášku, resp. objednávku potvrzuje či nikoli. Následně školitelka zašle klientovi fakturu – znějící na částku ve výši 6 000 Kč. Místo v kurzu má klient závazně rezervováno po úhradě faktury znějící na částku ve výši 6 000 Kč.
  3. Úhrada částky dle předchozího odstavce tohoto článku se vztahuje na termín kurzu, který si klient při přihlášení vybral.
  4. V případě, že klient, po úhradě částky ve výši 6 000 Kč dle odst. 2 tohoto článku, bude bez vážného důvodu požadovat změnu termínu kurzu za jiný než ten, který si při přihlášení vybral, bude postupováno dle ust. čl. VI. těchto VOP. Vážným důvodem se pro účely těchto VOP rozumí dočasná pracovní neschopnost nebo nařízená karanténa, a to ve smyslu příslušných právních předpisů. Případné vážné důvody je klient povinen prokázat, v opačném případě k nim nebude přihlíženo.
  5. Pokud klient neuhradí fakturu do data splatnosti uvedeného na této faktuře nebo se do tohoto data se školitelkou nedohodne na jiném datu úhrady, bude školitelkou jeho přihláška zrušena a místo v kurzu bude postoupeno dalšímu zájemci.
  6. Smlouva mezi školitelkou a klientem je uzavřena okamžikem, kdy školitelka potvrdí klientovu objednávku.

3. Způsob a formy úhrady služby

  1. Platbu za služby lze provést výhradně bezhotovostním převodem na bankovní účet školitelky, přičemž platební informace budou klientovi zaslány ve faktuře na jeho emailovou adresu.
  2. Po obdržení požadované peněžní částky, zašle školitelka klientovi mailové oznámení o přijetí platby. Shora uvedený postup platí i v případě, kdy za klienta hradí tuto platbu jeho zaměstnavatel.
  3. Splatnost faktur (daňových dokladů i zálohových) je stanovena na 7 dnů ode dne jejich doručení, a to ve smyslu ust. čl. X. těchto VOP.

4. Speciální podmínky pro kurzy

  1. Pro každý kurz nabízený školitelkou je stanoven minimální počet klientů (minimální počet jsou 3 klienti). Při nižším počtu klientů si školitelka vyhrazuje právo kurz nezahájit, ale zcela zrušit. V takovém případě bude klientovi nabídnut kurz v jiném termínu, případně mu budou vráceny veškeré již uhrazené peněžní prostředky.
  2. Maximální limit uchazečů je stanoven na počet 5 klientů.
  3. V případě neúčasti klienta na kurzu nebo jakékoliv jeho části (tj. v případě zmeškání) neposkytuje školitelka žádnou kompenzaci. Klient nemá zejména právo na zařazení do následujícího kurzu stejného typu.
  4. Nemůže-li se klient objednaného a uhrazeného kurzu zúčastnit, pak je oprávněn zajistit za sebe náhradníka. Právě uvedené platí pouze v případě, že k zajištění náhradníka dojde ještě před zahájením kurzu, nikoli v jeho průběhu, a to bez ohledu na to, zda se jedná o 1denní nebo vícedenní kurz.
  5. Každý klient, který aktivně absolvuje kurz, má nárok na obdržení certifikátu o absolvování kurzu. Certifikát klient obdrží ihned po skončení kurzu. Nárok na obdržení certifikátu má klient pouze v případě, že absolvuje celý kurz; jakákoliv absence delší než 15 minut nebo pouhá pasivní účast vylučuje právo na obdržení certifikátu. Pasivní účastí na kurzu se mj. rozumí opakované vyřizování telefonátů nebo vyřizování pracovních úkolů nesouvisejících s probíhajícím kurzem, a to v průběhu výukových hodin.
  6. Pro případ, kdy klient promešká více než jednu výukovou hodinu (45 minut) z kurzu (nebo jeho části) pozbývá právo na další účasti ve školení.
  7. Školitelka má právo provést jednostranně změnu v osobě lektora v konkrétním kurzu.

5. Odstoupení od smlouvy ze strany klienta

  1. V případě uzavření smlouvy distančním způsobem má klient, je-li spotřebitelem, právo odstoupit od příslušné smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta začíná běžet ode dne následujícího po dni, kdy byla daná smlouva uzavřena (tj. ode dne následujícího po dni, kdy klient odeslal svou objednávku školitelce a ta mu přijetí této objednávky potvrdila). Odstoupí-li klient v souladu s výše uvedenými podmínkami od smlouvy, vrátí mu školitelka bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů ode dne, kdy obdržela odstoupení od smlouvy, uhrazené peněžní prostředky (po odečtení nevratné platby dle ust. čl. VI. odst. 1 těchto VOP), které od klienta v souvislosti s příslušnou smlouvou obdržela.
  2. V případě, že bylo před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy ve smyslu shora uvedeného již s poskytnutím služeb započato, a to na základě žádosti klienta, resp. s jeho výslovným předchozím souhlasem, nebude moci klient od této smlouvy odstoupit.
  3. V ostatních případech se pro odstoupení od smluv bude postupovat podle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

6. Nevratná platba a storno podmínky

  1. Platbu za kurz je třeba uhradit v plné výši a to předem na skrz objednávkový formulář, a to sice nejpozději 7 dnů od odeslání přihlášky, případně je možné zaslat přihlášku na náš email academy@canincentrum.cz - následně vám vystavíme fakturu. 
  2. Odesláním platby se stává vaše přihláška závaznou. 
  3. V případě odstoupení klienta od smlouvy (storno) před zahájením daného kurzu, tj. po podpisu závazné objednávky (přihlášky) avšak před faktickým zahájením kurzu (výuky), se klient školitelce zavazuje zaplatit kurzovné ve výši 50 %, zbývajících 50% kurzovného není povinen platit - tedy školitelka vrátí na účet objednatele 50% kurzovného ze 100% zaplacené částky kurzovného. 
  4. Odstoupením klienta od smlouvy (storno) po zahájení kurzu, tj. po konání prvního vyučovacího bloku (lekce) na který se klient přihlásil, vzniká školitelce nárok na plnou výši doplatku kurzovného, tj. na zbývajících 50 % kurzovného - tedy školitelce zůstává nárok na ponechání 100% částky kurzovného.

7. Porušení speciálních podmínek pro kurzy ze strany klienta

  1. V případě, že klient nedodrží podmínku aktivní účasti v kurzu (dle ust. čl. IV. odst. 5 těchto VOP) nebo bude jakýmkoli jiným způsobem narušovat plynulý průběh kurzu, případně promešká více než jednu výukovou hodinu (dle ust. čl. IV. odst. 6 těchto VOP) bude toto jednání považováno za porušení smlouvy, uzavřené mezi klientem a školitelkou, podstatným způsobem ve smyslu ustanovení § 2002 občanského zákoníku.
  2. V případě, že klient svým jednáním ohrozí majetek nebo zdraví ostatních účastníků kurzu, lektorů či školitelky, bude toto jednání rovněž považováno za porušení smlouvy podstatným způsobem a má školitelka právo od smlouvy uzavřené s tímto klientem odstoupit. Právě uvedené však nemá vliv na případnou povinnost takového klienta k náhradě újmy vzniklé jeho protiprávním jednáním.

8. Záruka a reklamace

  1. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění je 6 měsíců.
  2. Předmět plnění trpí vadou, jestliže neodpovídá podmínkám ujednaným ve smlouvě.
  3. Klient uplatní reklamaci u školitelky písemně na adrese Stephanie Mach, Prasek 141, 504 01 Prasek či elektronicky na emailové adrese academy@caninecentrum.cz, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů po tom, co se o této skutečnosti dozvěděl.
  4. Takováto reklamace musí obsahovat tyto náležitosti: jméno a příjmení/firma klienta, kontaktní údaje a popis vady. Bez shora uvedených náležitostí nebude školitelka reklamaci posuzovat.
  5. Školitelka vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení shora specifikovaného písemného oznámení, nedohodne-li se s klientem na jiné lhůtě.
  6. Právo volby způsobu odstranění vady v případě uznané reklamace náleží školitelce.

9. Důsledky odstoupení od smlouvy

  1. Pro případ, že klient zahájil své vzdělávání na některém z kurzů nabízených školitelkou, má se za to, že již první absolvovanou výukovou hodinou přijal celé plnění poskytované školitelkou, což platí bez ohledu na to, zda se jedná o jednodenní nebo vícedenní kurz.
  2. Dojde-li k odstoupení od smlouvy uzavřené mezi školitelkou a klientem poté, co klient zahájil své vzdělávání na některém z kurzů nabízených školitelkou, nemá klient právo na vrácení žádné částky, jelikož došlo ke zkonzumování plnění poskytnutého školitelkou.
  3. Pravidla popsaná v tomto článku se neaplikují na případ uvedené v ust. čl. VIII. odst. 1 těchto VOP.

10. Jazyk uzavření smlouvy, rozhodné právo, místo sudiště

  1. Veškeré smlouvy uzavírané mezi školitelkou a klientem jsou uzavírány v českém jazyce a právní vztahy z takových smluv vyplývající, jakož i právní vztahy vyplývající z těchto VOP se budou řídit výhradně právem České republiky.
  2. Školitelka a klient se v případě sporů týkajících se závazků z jejich smluv (či těchto VOP) nebo týkajících se právních vztahů, které vznikly v souvislosti s takovými smlouvami, vyvinou přiměřené úsilí řešit tyto spory vzájemnou dohodou. Pro případ, že tyto strany nebudou schopny vyřešit svůj vzájemný spor dohodou, pak jsou k rozhodování sporů pravomocné soudy České republiky. Pravomoc jiných soudů se nepřipouští.

11. Doručování

  1. Veškerá písemná komunikace mezi školitelkou a klientem bude probíhat elektronicky na emailové adresy, které si tyto strany při uzavření smlouvy sdělí, přičemž smluvní strany uznávají autenticitu takto odesílaných zpráv. Zprávy odeslané na uvedené emailové adresy se považují za doručené dnem, kdy byly úspěšně odeslané na danou adresu.
  2. Pro případ, že nebude možné doručovat elektronicky prostřednictvím emailových adres, pak si strany budou doručovat příslušné písemnosti prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, a to na adresy uvedené v záhlaví příslušné smlouvy.

12. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, příslušná Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou uvedeny na webových stránkách www.coi.cz.
  2. Spotřebitelé jsou oprávněni použít platformu řešení sporů online k řešení spotřebitelských sporů, v jazyce, který si zvolí. K právě uvedenému mohou spotřebitelé využít platformu dostupnou na webové stránce https://webgate.ec.europa.eu/odr.

13. Závěrečná ustanovení

  1. Školitelka si vyhrazuje právo VOP jednostranně změnit a informovat o tomto včas a bez zbytečného odkladu, a to upozorněním na svých webových stránkách.
  2. Klient objednáním služeb nebo zboží stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, a že s nimi bez jakýchkoli výhrad souhlasí.
  3. Klient je seznámen se skutečností, že služby jemu poskytované jsou určeny výhradně pro něj a nesmí poskytování služeb postoupit třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu školitelky. Klient bere na vědomí, že veškeré učební materiály, které mu budou poskytnuty v průběhu některého z kurzů jsou duševním vlastnictvím školitelky a podléhají autorskoprávní ochraně.
  4. V případě, že se kterékoli ustanovení těchto VOP stane neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost či vymahatelnost ostatních ustanovení.
  5. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 23. srpna 2020.